31 grudnia 2014

Słów kilka

(...)
nie można zabić miłości

jeśli ją w ziemi pogrzebiesz
odrasta
jeśli w powietrze rzucisz
liścieje skrzydłami
jeśli w wodę
skrzelą błyska
jeśli w noc
świeci

więc ją pogrzebać chciałam w moim sercu
ale serce miłości mojej było domem
moje serce otwarło swoje drzwi sercowe
i rozdzwoniło śpiewem swoje sercowe ściany
moje serce tańczyło na wierzchołkach palców

więc pogrzebałam moją miłość w głowie
i pytali ludzie
dlaczego moja głowa ma kształt kwiatu
i dlaczego moje oczy świecą jak dwie gwiazdy
i dlaczego moje wargi czerwieńsze są niż świt
(...)
Halina Poświatowska


Blog zawiera jednopartówki, które będą ukazywać się nieregularnie, w zależności od tego kiedy mnie najdzie wena. Bohaterów zapożyczam z mangi "Naruto" Pana Kishimoto, ale zastrzegam sobie możliwość zmiany ich charakterów i biografii. Nie jestem w stanie stwierdzić, w jakim uniwersum będą miały miejsce wydarzenia, to będzie i dla Was, i dla mnie niespodzianka. Z całą pewnością mogę jednak stwierdzić, że będą zawierać wątki miłosne, czasem nawet erotyczne. Niemniej przed tymi drugimi będę ostrzegać wcześniej, aby zapobiec niepotrzebnym urazom. ;)
Szablon zawdzięczam Sasame Ka z Ministerstwa Szablonów. Pięknie dziękuję. :)
Mam nadzieję, że będziecie się dobrze bawić, czytając te moje "kaprysy", które są za krótkie na kilku-rozdziałową historię, ale jednocześnie na tyle uparte, żeby zmusić mnie do ich pisania. :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz